رزرو تلفنی 09124607034

جراحی افتادگی پلک

بلفاروپلاستی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی به‌شمار می‌رود که با هدف برطرف کردن مشکلاتی همچون افتادگی پلک، چروک‌ها و کشیدگی‌های پوست پلک و خالی کردن چربی‌های اضافه و زائد زیر پلک‌ها انجام می‌شود. انجام بلفاروپلاستی می‌تواند منجر به جوان‌تر شدن چهره و بهبود قابل توجه زیبایی ناحیه اطراف چشم شود. این عمل زیبایی بیشتر در مواردی انجام می‌شود که مشکلات پلک منجر به ایجاد اختلال در بینایی یا کاهش زیبایی و جذابیت چهره گردد.

افراد مناسب و خوبی که می‌توانند کاندید مطلوب و ایده‌آلی برای انجام بلفاروپلاستی باشند شامل افراد سالم و غیرسیگاری، بیماران دیابتی و مبتلا به فشارخون که بیماری‌شان کنترل شده‌است و همچنین افرادی که هیچگونه بیماری شدید چشمی ندارند، می‌باشد. سلامت روان نیز یکی از مولفه‌ها و عوامل مهم و تاثیرگذار در پذیرش بیماران جهت انجام بلفاروپلاستی به‌شمار می‌رود. این عمل زیبایی می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی کامل انجام پذیرد.

برای انجام بلفاروپلاستی تکنیک‌ها و روش‌های جراحی متفاوت و متنوعی وجود دارد که مهم‌ترین ویژگی روش به کار رفته، حفظ ظاهر طبیعی پلک پس از انجام عمل جراحی است. معمولاً جراحی پلک فوقانی شایع‌تر و رایج‌تر است، اگرچه پلک تحتانی نیز ممکن است به تنهایی یا به همراه پلک بالا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

بهترین جراح پلک بر اساس معیارهایی همچون میزان تجربه و مهارت، رضایتمندی بیماران قبلی، داشتن اخلاق و رفتار حرفه‌ای، میزان پاسخگویی به بیماران و همچنین در نظر گرفتن هزینه و قیمت مناسب انتخاب می‌شود. توصیه می‌شود حتماً با بیمارانی که قبلاً تحت عمل این پزشکان قرار گرفته‌اند مشورت نموده و همچنین حضوری از پزشکان مختلف دیدن کرد.

هزینه انجام بلفاروپلاستی بسته به عواملی نظیر تجربه جراح ، محل انجام عمل جراحی، نوع روش بیهوشی، میزان و نوع مراقبت‌های لازم پس از عمل و همچنین تست‌ها و آزمایش‌های لازم، متفاوت خواهد بود. همچنین انجام هم‌زمان سایر جراحی‌های زیبایی از جمله لیفت پلک یا شقیقه نیز می‌تواند بر مبلغ و هزینه نهایی تاثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس
آدرس من

یزد، بلوار طراحان سایت، خیابان وردپرس، کوچه اول، طبقه 2

تلفن من

0351234 - 09131234567

ایمیل من

info@mysite.com